viernes, 31 de agosto de 2007

FENT EL CICLE D'EDUCACIÓ INFANTIL

Per a mí, acavar BUP i COU i no tindre suficient nota per entrar a la carrera va ser un regal!!!!!!!!

Al no arribar-me la nota per fer la carrera, vaig dir, anem a fer el cicle superior d'educació infantil, clar ahi em vaig donar conte, que encara que se donaven coses per a nens i nenes molt petits, que tot el que me havien ensenyat fins al moment o millor dit com me havien ensenyat, senyores!!!!! que no s'havia d'educar així, que molt dels mestres que havia tingut venien del neolitic o de jo que me sé..

A més les meves companyes i jo erem com a xiquetes, colaborant dia a dia en classe, fent festes d'aniversaris adaptades a infantil, programacions de magdalena, de pasqua, de carnestoltes.. Clar com es la millor manera d'aprendre les coses, pues participant en elles....

La veritat que els professors ens van ensenyar moltes coses super interessants, metodologies genials que després vam poder ficar a la pràctica en els 7 mesos que vam tindre, llibre preciosos sobre educació, "por un nacimiento sin violencia" "tu hijo de 0 a 3 años".

I per supost, el gran viatge a Barcelona, per veure escoles bressol, espais familiars, ludoteques, bebeteques i biblioteques...

AQUESTOS DOS ANYS VAN SER DE GRAN IMPORTÀNCIA PER A LA MEVA FUTURA TASCA EDUCADORA

No hay comentarios: